Halaman




Saje nak Bagi tahu..:)

Salam korang dah lama aku tak update status
agak-agak dah dekat setahun lama nya..
korang persan tak akau sekarang ade hobi baru.
cube korang teka ape hobi ku itu..
sekarang aku cube berjinak-jinak dalam bidang foto.
ala konon konon nya nak jadi photographer la tapi salah ambik kos.
itu la orang suruh wat pilihan tak nak..haha
setakat ni sudah beribu gambar aku telah shoot dan edit..
wahhh sembang macam kelas gituh..
alah tak salah kalu kita nak cuba.
Tak begitu mak jemah..
ala la la kelas gituh mak jemah la pulak
ini semua berjangkit dengan johan la ni..
opsss dah lari topik ke.urmm korang tengok la hasil edit aku dgn shoot aku..kalau tak elok tuh jangan la kutuk kutuk ye.



Nie 1st ambk gamabar wedding itu pon wedding abg aku je.karang ambik wedding org lain tak bayar pulak.



Yang ni gambar anak sedara member aku nas.ni pon test edit gambar baby.comel kan.:)

Aku harap lepas ni aku dapat terokai dunia seni gambar ni degan seadanya aku di dunia ni.
hUH..:)

Tiada ulasan: